19 maj 2012

Sean Banan och Timoteij!

Idag har jag, mormor, tjejerna och Tildas kompis Elin varit på invigningen av den nya stora Sport Shopen vid Tanumstrand i Grebbestad.
Sean Banan och Timoteij uppträdde denna dag på Stora scenen utanför affären.
Vi höll dock på att helt missa Sean Banans uppträde då det var sådana otroliga köer genom hela Grebbestad. Trafiken stod nästan helt still. :( Men som tur var så var uppträdet lite försenat så vi fick se nästan alltihop ändå. Eller se och se... såg gjorde vi väl inte direkt, det var väldigt mycket folk, och sena som vi var så hamnade vi ju rätt långt bak, fast jag gjorde mitt bästa för att knö oss fram. Tjejerna såg ju heller inget om inte jag lyfte upp dem vilket jag försökte så gott jag kunde, trots det så tror jag inte att de såg så värst mycket  av "Bananen" men hörde gjorde vi ju i alla fall...
Lekte en stund på lekplatsen innan det var dags för Timoteij att äntra scenen. Då höll vi oss dock framme så att tjejerna fick stå allra längst fram vid repet. Kul! Köpte sedan en skiva av Timoteij som de signerade till Tilda, Ellie och Alice. Plus att de fick kramar och vara med på bild tillsammans med dem. Det var uppskattat! :)
Medans jag och barnen tittade på Timoteij så åkte mamma och hämtade brorsan vid tågstationen i Tanum och de slöt sedan upp med oss. Det blev lite mer lek på lekplatsen en stund innan vi åkte hem och grillade.

Tror att alla fyra tjejerna var nöjda med sin dag. :) Jag frågade Alice när hon skulle gå och lägga sig vad som hade varit bäst med dagen, hon sa: Sean Banan! Haha! Ja jag tyckte oxå att det var en lite mysig dag, fast jag kanske inte tyckte Bananen var allra bäst... :D.

Varsågoda, en liten bildkavalkad från dagen...

Nya Sportshopen vid Tanumstand

Sean Banan på scen! RUMPAAAA!!!! ;)

Sean Banan signerar

Timoteij

"Ta mig till sommaren"

"Tabu"

Timoteij signerar skivor

Nöjd Alice med två Timoteij-tjejer

Elin och Tilda med de två andra Timoteij-tjejerna

Ellie i klätterställningen

Kom igen Tilda!

Alice gungar

Fyra nöjda & glada tjejer på väg hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar